Najsledovanejší reklamný nosič:
- výhoda dlhého časového priestoru na vnímanie reklamy,
- opakovaný vplyv Vašej reklamy na cestujúcich,
- približne 1 800 000 rôznych cestujúcich za mesiac,
- celkový počet obyvateľov žijúcich na Slovensku vo veku od 15 do 64 rokov je
cca 3 929 000,
- prieskum trhu potvrdzuje, že minimálne 30% z nich má záujem o nové informácie,
- úspešnosť tohto reklamného média v zahraničí,
- cestujúci ZSSK nemajú inú možnosť, než túto reklamu vnímať.
|
Kontakt cestujúcich s našou a Vašou reklamou:
- ak uvážime, že každý občan číta tlač v priemere 1 - 2 hodiny denne,
- cestujúci prichádza z dôvodu času stráveného vo vlaku do styku s touto formou reklamy 0,5 - 4 hodiny denne, a preto je táto forma reklamy neporovnateľne účinnejšia,
- každý občan môže noviny zahodiť, rozhlasový, resp. televízny prijímač vypnúť, no vo vlaku je cestujúci „nútený“ reklamu vnímať, reklama sa naňho doslova „pozerá“.
|