So spoločnosťou Presse&Marketing Slovakia spolupracujeme od roku 2001 pri realizácii reklamných kampaní našich klientov (Eurotel, Slovenské Telekomunikácie). V období prehustenia reklamy v klasických médiách využívame nosiče vo vlakoch ŽSR ako doplnok mediálneho mixu na odlíšenie a skvalitnenie komunikácie, pretože reklamný "šum" v tomto médiu je minimálny a človek je reklame vystavený dlhšie - počas celej cesty vlakom. Navyše, čo si málokto uvedomuje, toto médium nie je určené len na komunikáciu s masou ľudí z nižších a stredných príjmových skupín, ale sa dá veľmi presne zacieliť na rôzne cieľové segmenty (či už ide o produkty určené pre businessmenov, inzerované v 1. triede vozňov IC, prípadne sezónne produkty inzerované napr. v letných „dovolenkových“ rýchlikoch). V neposlednom rade ako mediálna agentúra, pre ktorú je dôležité vopred predpovedať aký efekt reklama prinesie, vieme oceniť aj existujúce štatistiky o cestujúcich ŽSR, na základe ktorých si vieme "zrátať" koľko ľudí a ako efektívne oslovíme. Pavol Zahradník |